[sklug] Lugcon a Microsoft Dev Days

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Říjen 30 21:31:12 CET 2002

Ahojte,

prave som doabsolvoval Microsoft Developer Days 2002 v Bratislave.

Damy a pani, mozem zodpovedne prehlasit, ze kvalita posledneho
Lugconu bola co sa tyka prednasok lepsia, o "value for money"
ani nehovoriac.

Este aj na obed tu bola mensia bageta, ako zasponzorovana
desiata v Ziline :-) Mrzi ma ale najma to, ze prednasajuci
delegovani slovenskym Microsoftom mali podstatne horsie
prezentacie, ako ich ceski kolegovia a kedze sa rovnaka akcia
s rovnakymi ludmi kona o tyzden v Prahe, vyzera to na peknu
blamaz pre slovenske zastupenie :-( To je zase o tej
profesionalite - zda sa, ze nesuvisi len s tym, ako je
clovek zaplateny...

Sorry za viac-menej OT, ale musel som sa podelit. Pochopitelne,
ze som sa o nazor vratane porovnania s Lugconom organizovanym
nadsencami podstatne obsirnejsie podelil aj s organizatormi :-).

Zdravi
--
                               Stano