[sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Říjen 31 10:02:27 CET 2002

On Wed, 2002-10-30 at 21:31, Stanislav Meduna wrote:
> prave som doabsolvoval Microsoft Developer Days 2002 v Bratislave.

Tak, aby som doplnil 'komercny' prehlad, ja som zase asi pred tyzdnom
absolvoval Sun Tech Days Developer Conference v Duseldorfe.

Konferenciu ako obycajne organizovala SUNovska EvengCentral
(http://www.sun.com/developers/evangcentral/) co je hrca ludi co sa
zivia kazanim pravej technologickej viery. A bolo to na prednaskach
vidno, ze su to profesionalny prezentatori.

Bolo kopec zivych prikladov, prehladovych technologickych prednasok ...
a ako obycajne to bolo 95% pure Java :-))

Perlickou v programe bol Java-powered robot poskladany z Lego kociek,
ktory mal rozdavat karty na black jacka a potom ich aj rozonavat. Jeho
maximalny vykon bol sice rozdanie len dvoch kariet, ale aj tak zozal
super uspech. :-)

Co sa tyka 'servisu' jedlo bolo super, darceky este viac super (hlavne
pre 'Alumni' - veteranov) a celkovo to posobilo dobrym dojmom. ... Jedna
baba z organizatorov sa dokonca skoro pohadala s domorodcom co chcel
prednasat nemecky (aj ked tam bolo 99% nemcov). A celkovo tam bola dobra
atmosfera a o ucastikov bolo postarane velmi dobre.

Vcelku dobry napad, co by sa mozno dal pouzit aj na LugCone su tzv. 'BOF
session' .... (BOF = Bird of Feather = (priblizne) Vrana k vrane).
Ide v podstate o 'otazky a odpovede' na istu danu temu. ... Vy sa pytate
my odpovedame. Taka jedna session trva cca 30min a da sa toho dost
dozvediet, lebo 'odpovedacov' je tam viac a vacsinou sa odpoved spolu
najde. Na buducom Lugcone by som si mohol zobrat na starost taku
'pokusnu' BOF session na temu security.

Co sa tyka porovnania LugCon a SunTechDays, mame sa este dost co ucit.
Hlavne v oblasti organizacie, ale aj obsahom prednasok a formou
prednasania mame stale co dohanat.

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems