AW: [sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Říjen 31 10:39:27 CET 2002

Ahojte,

> Konferenciu ako obycajne organizovala SUNovska EvengCentral
> (http://www.sun.com/developers/evangcentral/) co je hrca
> ludi co sa zivia kazanim pravej technologickej viery.
> A bolo to na prednaskach vidno, ze su to profesionalny
> prezentatori.

Hej, v zahranici sa to obvykle berie naozaj profesionalne.
Kolega bol nedavno na akejsi MS akcii na Floride a to
bolo aj v porovnani s Europou o inom - kazdy dostal
wireless vybavenie kvoli materialom, online demonstracia
bola od nuly robena aplikacia, ktorou si prednasajuci
nakoniec realne objednal pizzu a.p. :-)

> Perlickou v programe bol Java-powered robot poskladany
> z Lego kociek,

:-)

Perlickou v bratislavskom programe bol Tablet PC
(inak pekna masinka) nechtiac obliaty mineralkou -
aplaus pre cloveka striasajuceho vodu z tej masinky
prekonal vsetky ostatne. Mimochodom, vydrzal :-)

> Ide v podstate o 'otazky a odpovede' na istu danu temu. ...
> Vy sa pytate my odpovedame. Taka jedna session trva
> cca 30min a da sa toho dost dozvediet,

Som urcite za. Taketo panely som uz tiez viackrat zazil
a pokial sa zidu ludia, co do veci vidia, su z hladiska
hodnoty pre ucastnika naozaj velmi dobre.

> Co sa tyka porovnania LugCon a SunTechDays, mame
> sa este dost co ucit. Hlavne v oblasti organizacie,
> ale aj obsahom prednasok a formou prednasania
> mame stale co dohanat.

Je dost dolezite ist sa obcas pozriet, ako to robia inde -
zial, nie kazdy ma tu moznost a zvlast studenti asi nie.
Aj z tohoto dovodu mi z tych DevDays bolo smutno -
ta akcia bola cenovo relativne pristupna (500 Sk na den)
a ak tam niekto isiel aj z tohoto dovodu, bohuzial sa
povacsinou naucil len ako sa to robit nema.