AW: [sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Stanislav Marek stenzel na inmail.sk
Čtvrtek Říjen 31 12:35:30 CET 2002

cafte

ja si dovolim maly postreh

> Hej, v zahranici sa to obvykle berie naozaj profesionalne.
> Kolega bol nedavno na akejsi MS akcii na Floride a to
> bolo aj v porovnani s Europou o inom - kazdy dostal
> wireless vybavenie kvoli materialom, online demonstracia
> bola od nuly robena aplikacia, ktorou si prednasajuci
> nakoniec realne objednal pizzu a.p. :-)

mal som moznost absolvovat M$ akciu v brne, ktora tak isto mala posobit
pompezne na ludi (organizator nesetril slovami aky je prekvapeny, kolko ludi
nakoniec prislo a je rad ze su tu prave tie firmy, ktore prisli...), tak isto
wirelles sluxatka (kvoli prezentaciam v inyx jazykox), 4 projektory v jednej
miestnosti! atd...
ale po hodinovej nezazivnej prednaske o licencovani produktov M$ prislo k
otazkam a hop, odrazu sa nakrobena akcia zmenila na show, co fsetko M$
nedokaze, ako co nejde, ale samozrejme M$ za nic nemohol.

a pointa: radsej budem jest studenu bagetu ako z ohrievanyx tanierov super
teple speciality, ale nieco sa dozviem, kludne sa spytam co ma trapi a uz
vobec nebudem prekvapeny, ked mi prednasajuci povie, ze to nevie, takze
radsej obycajna akcia ale s obsahom, ako "dobre vyzerajuca" akcia bez obsahu

stenzel

Teraz si uz KAZDY moze registrovat svoju domenu .SK
Viac info na: http://www.SlovakNET.sk/predregistracia.asp