[sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Říjen 31 12:57:52 CET 2002

Ahojte,

> ale po hodinovej nezazivnej prednaske o licencovani produktov
> M$ prislo k otazkam a hop, odrazu sa nakrobena akcia zmenila
> na show, co fsetko M$ nedokaze, ako co nejde, ale samozrejme
> M$ za nic nemohol.
>
> a pointa: radsej budem jest studenu bagetu ako z ohrievanyx
> tanierov super teple speciality, ale nieco sa dozviem,
> kludne sa spytam co ma trapi a uz vobec nebudem prekvapeny,
> ked mi prednasajuci povie, ze to nevie, takze radsej
> obycajna akcia ale s obsahom, ako "dobre vyzerajuca" akcia
> bez obsahu

O tom niet pochyb. Tie zahranicne akcie byvaju ale na urovni
aj z tohoto hladiska, aspon teda tie zamerane na vyvojove
platformy (na marketingove kecy prilis nechodim). Kontakty
ziskane na takychto akciach firme priniesli radovo viac,
ako "oficialne" support kanaly a naklady s ucastou
sa obvykle rychlo vratili tym, ze sa usetril cas
patrania po tom, ako nejaku vec spravit.

O formu ide do tej miery, aby nerusila obsah. Pokial
ale forma podpori myslienku prezentovanej technologie,
je to pre prijatie podujatia publikom obrovske plus.