AW: [sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Říjen 31 18:37:45 CET 2002

On Thu, 2002-10-31 at 12:35, Stanislav Marek wrote:
> a pointa: radsej budem jest studenu bagetu ako z ohrievanyx tanierov super
> teple speciality, ale nieco sa dozviem, kludne sa spytam co ma trapi a uz
> vobec nebudem prekvapeny, ked mi prednasajuci povie, ze to nevie, takze
> radsej obycajna akcia ale s obsahom, ako "dobre vyzerajuca" akcia bez obsahu

Nejde mi ani tak o speciality z ohrievanych tanierov, tie mam pravdu
povediac uplne v pazi. Skor mi ide o zlepsienie obsahu.

Priklad:
Java robot postaveny z lega rozdavajuci karty na backjack.
Aplikacia postavena priamo na mieste ktorou si objednas pizzu.
Prehladove prednasky pripravene do detailov vcetne ukazok kodu a
hotovych aplikacii.
Navody ako administrovat servery aj s realnou ukazkou online a bez
trapasov.

Ide o to, aby ludia (prednasajuci) venovali priprave na lugcon viac casu
a nie len noc pred akciou (ako to vacinou byva).

Pre porovnanie, priprava mojich prednasok trva cca 12-20 hodin cisteho
casu (myslim len priprava slajdov, nie studium predtym) na jednu 45min
prednasku.

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems