[sklug] Open Office prezentacia a fonty?

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pondělí Září 16 19:30:58 CEST 2002

> podarilo sa niekomu urobit v Open Office prezentaciu,
> ktora by mala slusne fonty? Lebo co som skusal tak
> uz obycajny Arial jednej velkosti nedodrzal ani
> len zakladnu liniu - vid attach (nebojte sa, maly :-)).
>
> Kedze nemam cas sa s tym babrat, poslusne sa vraciam
> k Powerpointu, ale keby mal nahodou niekto rozchodeny OOo,
> zaujimalo by ma to.

V nejakom faq pre oo boli spominane tiez nejake problemy.

Ak pouzivas ulT1mo latin2 fonty, skus ich vyhodit z konfiguracie
X servera. Povodne boli tieto fonty v RHL7x zagzipovane po
instalacii a tak ich asi vela ludi nepouzivalo.  Niekedy pocas
verzie RHL7.2 v updatoch opravili spec subor svojho xfree balika,
ktoreho boli sucastou, zacali sa pouzivat, a zacali aj vznikat
problemy.

Pokial by to nestacilo, skus pouzit nejake (nealiasovane) urw
fonty z ghostscriptu (nazvy najrozsirenejsich ekvivalentov su vo
Fontmap.GS).

Peter