[sklug] Linux vikend - data?

Pondělí Září 30 15:31:25 CEST 2002

Dňa 30. sep 2002 o 14:28, Stanislav Meduna napísal(a):

> - ubytovanie:
>   - spominali sa dva intraky, mohol by clovek co sa o to stara
>     postnut kto byva kde a nejaku mapku k tomu?

prave dnes som mal naplanovane spravit prerozdelenie a rozposlanie
informacii o tom,.. este stale sa ludia hlasia o ubytovanie, resp. cez
vikend sa ich dost vela prihlasilo..

>   - odkedy a dokedy je vecer na tych intrakoch niekto, kto
>     o cloveku vie a da mu kluc od izby?

zatial neviem presne, ako som ti aj pisal sukromne, zistim predtym nez
rozposlem info, updatnem info o ubytovani na stranke...

>   - je v cene toho ubytovania pradlo, alebo treba spacak?

to je snad uz standardna vec, ze je v cene pradlo..

>   - komu a kedy sa plati?

namieste, zvacsa to byva na vratnici za co dostanes potom kluce..

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586