[sklug] clenstvo v SKLUGu

Úterý Duben 1 08:34:43 CEST 2003

-> > 29.marca 2003 v Kosiciach na LUGCONe som sa zaregistroval ako clen SKLUGu a
-> > zaplatil som clesnske.  Bolo mi povedane, ze dostanem potvrdzujuci e-mail.
-> > Hned som sa spytal co robit, ak ho nedostanem. Odpoved bola: "Poslat mail a
-> > nadavat a nadavat..." :-)
-> > No, stane sa.
-> > Mohli by ste sa na to pozriet?
->
-> Informacie o clenstve sa budu rozososielat v najblizsich dnoch.

Ked uz o tom hovorime, bolo by mozne nastavit niekde na serveri sklugu cron
job ktory by poslal zaciatkom januara kazdemu mail ohladom zaplatenia
clenskeho?

Dalsia moznost by bola posielat to do konfery ale mam pocit ze zoznam clenov
sklugu a konfery su dva nezavisle zoznamy :) Jedine ze by sa to
synchronizovalo...
WinError #98652: Operation completed successfully.