[sklug] CD Root.cz

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 20 12:58:40 CET 2003

No takze an lugcone bude tychto CDciek presne 74 :)
Verim ze to bude dostatocne mnozstvo aby sa an kazdeho uslo...
Budu pre slovakov za velmi priazdnivu cenu zbavenu kurzoveho rozdielu :)

Kazdopadne ak si ma niekto chut zabezpecit CD na 100% nech mi posle mail
so svojim menom a potom nech sa prihlasi na lugcone...

Koruniek sa oplati si doniest aj viac bude totiz kopec dalsich CD aj ked
uz mozno nie tak originalnych :)

+ tricka (mozno aj mikiny) a samolepky

Coskoro sa o tom co presne tam bude docitate na strankach lugconu :)

Dufam, ze odpoved je dostatocne vycerpavajuca...

--
                                                  .  .