[sklug] clenske

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Únor 25 19:49:01 CET 2003

Ahoj,

> formalne je stale zatial aktivny ucet v postovej banke tak ako doteraz,
> cize udaje zo stranky "clenstvo" stale platia v nezmenej podobe.

Dufam ze aj vratane sumy - ako uz tradicne sa tato suma okrem
nascanovanej poukazky neda zo stranok sklug dozvediet...
Naozaj mam ine problemy ako pamatat si, ci sa po polhodinovom
hadani sa VZ rozhodlo poplatok zvysit, znizit alebo nezmenit.
Ak sa nahodou znizoval a zaplatil som moc, rad rozdiel
na najblizsej akcii prepijem so spravnou radou :-)

Citujem z maily Roba z 31. 1. 2001 (inymi slovami, spred
vyse dvoch rokov):

    Mimochodom, minuly tyzden nam konecne sprevadzkovali ucet
    v Tatrabanka, takze bude mozne platit uz aj rozumnejsim
    sposobom. Chvilu ale potrva kym nam zaktivuju vsetky veci,
    takze oficialny announce este nebol. Az to bude fungovat
    tak dam samozrejme vediet.

Za mesiac nasledovala sprava, ze sa prave riesi tatrapay
a odvtedy sa po tom zem zlahla. Myslim, ze povodna otazka
smerovala sem.

Zdravi
--
                                      Stano