[sklug] clenske

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Únor 25 22:13:46 CET 2003

Ahoj,

> Za mesiac nasledovala sprava, ze sa prave riesi tatrapay
> a odvtedy sa po tom zem zlahla. Myslim, ze povodna otazka
> smerovala sem.

no, tatrapay som s robom riesil ja, ale ked som mu poslal moduly a
howto, tak to chvilu zostalo na mrtvom bode a potom som to mal spravit
cele ja, co zostalo na mrtvom bode tiez. Rad tuto cinnost "obnovim", ale
bohuzial urcite nie do lugconu, lebo neviem co skor.

Moje moduly na tatrapay su free na mojej stranke,ak ma niekto chut
pustit sa do toho, rad dodam know-how, aj ked si myslim, ze
zdokumentovane to mam dobre. Ak sa toho nikto nechyti, tak po lugcone sa
do toho mozem pomalicky pustit.

 J.