[sklug] 1% z dane

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Leden 14 16:47:36 CET 2003

Ahoj,

> moj napad teda je, vyhlasit sutaz o "projekt roku 2002" (lepsie by mozno
> bolo projekt voleny v roku 2002, lebo obmedzovat sa iba na vznik, ale
> ucinnost projektu asi nie je moc vhodne).
> s tym, ze peniaze ziskane vdaka tejto moznosti by putovali priamo ludim,
> ktori sa na danom projekte podielali (spolupracovali).

Idea je to dobra. Jednym z problemov by mohlo byt zdanenie
takto ziskanych penazi, ale ak rozumiem textu zakona dobre,
tak pokial je jednorazovych a nahodnych prijmov menej ako
10000 za rok, malo by to byt oslobodene. Bol by som totiz
nerad, keby aj z tychto skromnych penazi zase zhltol kus stat.

> takze prosim, skuste napisat ci by ste boli spokojni s takymto pouzitim
> prostriedkov ziskanych vdaka 1% z dane

Rozhodne ano.

> v marci na chystanom lugcone v kosiciach

Apropos, je uz znamy predpokladany termin?