[sklug] 1% z dane

Úterý Leden 14 17:08:24 CET 2003

Dňa 14. jan 2003 o 16:47, Stanislav Meduna napísal(a):

> Idea je to dobra. Jednym z problemov by mohlo byt zdanenie
> takto ziskanych penazi, ale ak rozumiem textu zakona dobre,
> tak pokial je jednorazovych a nahodnych prijmov menej ako
> 10000 za rok, malo by to byt oslobodene. Bol by som totiz
> nerad, keby aj z tychto skromnych penazi zase zhltol kus stat.

to je prave vec, ktoru som naznacoval ze by bolo dobre zistit aspekty
takehoto konania. v spravnej rade som to nacrtol, s tym ze riesenie je
zistit to nepriamo, alebo si objednat konzultaciu (napriklad changenet
ktory maju urcite s podobnymi vecami bohate skusenosti).

> Rozhodne ano.

ok, vdaka za podporu :)

> Apropos, je uz znamy predpokladany termin?

nechcem predbiehat, veci sa riesia myslim v dostatocnom predstihu, takze
sa vcas dozvedia zaujemcovia, ale principialne myslim ze nic nepokazim
ak poviem ze v druhej polovici marca.

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586