[sklug] 1% z dane

Úterý Leden 14 20:13:45 CET 2003

Dňa 14. jan 2003 o 20:03, Juraj Bednar napísal(a):

> ja som za s jednou "ideou" -- rozhodovali by o tom ucastnici nejakeho
> lugconu vo verejnom hlasovani.

hm, to sa sice zda byt dobry napad, ale ja by som sa priklonil radsej
k tomu ako pisal Radovan, totiz ze projekty by hodnotila porota s tym,
ze by ludia v takomto hlasovani mohli dat svoj hlas a vyhlasil by sa
vramci toho "projekt, ktory sa najviac pacil tu pritomnym hlasovatelom",
proste nieco ako "cena sympatii". ja chapem, ze by to bolo
najobjektivnejsie, ale realne (nie prakticky, rozdalit listky je
najmenej:) ) si to moc dobre neviem prestavit.

> Je to urcite skvely napad a som plne za.

vdaka :)

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586