[sklug] 1% z dane

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Leden 15 10:19:15 CET 2003

On Tue, 2003-01-14 at 20:03, Juraj Bednar wrote:
> Ahojte,

> ja som za s jednou "ideou" -- rozhodovali by o tom ucastnici nejakeho
> lugconu vo verejnom hlasovani.

Nemyslim ze toto je dobry napad.

Obcas je pravda, ze 'vox populi, vox dei', ale v tomto pripade to
neplati. Vyhral by najpopularnejsi projekt, a nie najlepsi. Sam viem, ze
ked mam robit len obycajne review skolskej prace, zaberie to minimalne 4
hodiny cisteho casu. Nech uz by tam boli len 3 projekty, na zoznamenie
sa s nimi by mali vsetci ludia investovat aspon den cisteho casu. Kto z
vas je ochotny venovat cely den len citanim o projektoch?

Musite si uvedomit, ze tu ide o peniaze ktore mozu pomoct prezit
schopnemu projektu. A v pripade ze sa zapoja aj sponzori, mozno pojde aj
o dost rozumne peniaze. Preto by som to nebral na lahku vahu a nenechal
by som rozhodovat alibisticky hlasovanim v plene. Ked niekto peniaze
prideli, nech sa potom aj zodpoveda (ak ich prideli zle) ...

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems