[sklug] 1% z dane

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Leden 15 10:32:32 CET 2003

On Tue, 2003-01-14 at 20:36, Tibor Pittich wrote:

> iste, vo svojom navrhu spominam to, ze predanie cien by prebehlo na
> lugcon-e a pocitam v nom s tym, otazne je, ci sa to bude dat stihnut,
> ako tu bolo naznacene. akosi som skutocne pozabudol na cas ktory je
> potrebny na pripravu prezentacie daneho projektu "pred porotou".

Co sa tohto tyka, urcite by som trval na tom, ze sucastou prihlasky do
sutaze by mal byt aj pisomny 'popis' projektu. Rozsah cca 4 strany kde
by boli veci ako ciele projektu, popis technologie, historia projektu,
vizia do buducnosti, architektonicky navrh alebo nejaky iny zamer, atd.
.... Kratky navod ako tento dokument vypracovat mozem pripravit (aj s
prikladom).

Pisomne by som to dal z dvoch roznych pricin:

1) Ucastnici sutaze budu musiet prejavit aspon nejaku snahu. Je to akasi
forma 'mentalneho startovneho'. Je mozne ze niektore menej zivotaschopne
projekty nezvladnu napisat ani tento dokument a tak sa porotcom ulahci
praca.

2) Bude objektivny dokaz o tom, na zaklade coho sa porotcovia rozhodli a
cely proces vyberu bude transparentnejsi. Popisy sa samozrejme
zverejnia. A ak sa zverejnia dost skoro, moze pomoct 'vox populi' a
zabranit nafukovaniu faktov o projekte. Nie je nic lahsie ako spravit
alias napr. bonzak na sklug.sk a tam ludia budu posielat maily typu
'Projekt MackoUsko tvrdi ze vie robit dvojite salto vzad. Tuto feature
vsak maju len vo verzii 0.03alpha a aj tak im nefunguje a cele to maju
uplne zle'.

... toto samozrejme nevylucuje, ze si porota vyziada osobnu prezentaciu
najlepsich dvoch-troch projektov vo finale. Toto finale sa dokonca moze
uskutocnit priamo na lugcone ....

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems