[sklug] 1% z dane

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Leden 15 10:36:57 CET 2003

On Tue, 2003-01-14 at 20:03, Juraj Bednar wrote:
> Ahojte,

> ja som za s jednou "ideou" -- rozhodovali by o tom ucastnici nejakeho
> lugconu vo verejnom hlasovani.

Predsalen mam vsak jednu ideu, ako verejne hlasovanie pouzit: na vyber
poroty.

Ak sa priprava sutaze predlzi, mozno by sa porota mohla zvolit na
lugcone. Ak to pojde rychlejsie ako cakam, mozno by stacilo aj
neformalne hlasovanie na www.linux.sk, alebo nieco podobne ....

Vyber poroty je o dovere v porotcov, a to sa uz da riesit 'demokraticky'

                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems