[sklug] Vyvoj SW

Pete bubak na frdb1.fri.utc.sk
Čtvrtek Leden 16 10:30:17 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 09:57:33AM +0100, Stanislav Meduna wrote:
> Nechcem Ta odradzat, ale obavam sa, ze na seriozne porovnanie
> musis mat skusenosti aj s tymi linuxovymi prostrediami. A bohuzial
> nepoznam IDE pre C++ projekty, ktore je produktivitou porovnatelne
> s Visual Studiom, takze keby som taku prednasku robil ja,
> vyznela by pre linux dost nelichotivo :-(

Mne neslo o to, aby to linux vyhral. Len by som chcel vniest nadej. Napadlo
ma to pred vianocami, ked som si skusil 3kovy kdevelop - ktory ma sice moc
neoslovil, ale neskor som skusil Anjutu (1.0.1) a v tej sa mi celkom
prijemne pracovalo. Splnalo to zakladne poziadavky, ktore som mal - vedelo
to robit code completition, browsovat tagy, malo to deteachable a autohide
okna, debug samozrejme, help system (aj ked ten este nefunguje ok). Este aby to priamo vedelo
pracovat s CVS a uz to je celkom fajn prostredie postacujuce na mensie aj
stredne projekty vyvijane par ludmi. V kdevelope mi fungoval velmi pekne
help system. Code completition mi robil blbosti a cele prostredie 3kovej
verzie (Gideon) mi pripadalo o dost menej friendly a skaredsie ako u
anjuty. Samozrejme neocakavam nieco ako ked sedim vo vlaku a v NB si
robim pod VS a ked mi treba nejaky help, viem, ze na dvd ho mam, ci ide o
nieco s DB, nejake SDKkacka, alebo neco ine.

Ci sa mylim a to co ja ocakavam je malo?

> Dalej poznam komercne riesenia pre spravu source code
> a issue tracking od MKS, ale o tych by som pomlcal - ta firma
> ma sice vcelku dobre napady, ale implementacia je uz vydarena
> podstatne menej.

Na issu tracking som zopar GPL projektov videl,
precital features, ale zatial som neskusil ;-(

Mozno som naivny, ale ja si myslim, ze ked ide o projekt, ktory nie je
zavilsy na to, aby bezal na windows, uzivatelia ho kludne obsluzia hockde,
lebo im ide o prostredie programu, ktore moze byt na lnx aj win viac menej
podobne, tak jeho vyvoj na linuxe by mohol byt vyhodny. Ale asi nemam moc
skusenosti a na druhej strane mam znacnu davku naivity ;-[

Pete