[sklug] Lugcon?

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Leden 17 14:12:53 CET 2003

On Fri, Jan 17, 2003 at 12:14:58PM +0100, Radovan Semancik wrote:
Ahote,

> Kolega si vsimol, ze na root.cz je uz datum lugconu. Je to uz oficialne?
>
> Ak hej, nebolo by vhodne keby to islo aj cez tuto konferu? Alebo som si
> nieco nevsimol?

Ano, termin je uz oficialny, ale stale je to v stave zhanania
prednasajucich. Momentalne este nemame pripravene stranky,
ako sa na akciu dostat a ani veci ohladom ubytovania.

Tieto veci budu zrejme doriesene buduci tyzden. Nanejskorsi
termin tychto veci som stanovil na koniec januara.

Takze ak Vam nevadi, ze sa tieto informacie nedozviete, tak sa uz na akciu
mozete prihlasit. Ak Vam to vadi, tak este pockajte.

Ak mate nejaku zaujimavu prednasku, ktoru by ste chceli odprednasat,
tak nevahajte a prihlaste si ju na:
  http://www.sklug.sk/lugcon/

		Dovidenia na lugcone8.
						SAL