[sklug] Vyvoj SW

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Leden 21 10:21:36 CET 2003

Dňa Ut 21. Január 2003 08:56 Pete napísal:

> Nie je, ale pokial umozni, to , co mi VB umozni pri praci v MS svete -
> rychlu tvorbu uzitocnych makier pre moje IDE, tak to moze byt dost velke +

No, mas z casti pravdu, ale takato podpora tu uz bola aj pred tym. V aplikacii
si mozes spravit podporu pre vacsinu skriptovacich jazykov, v poslednej dobe
sa na taketo ucely dost rozmohlo pouzivanie Pythona.

Ak sa to robi pomocou Mozillackeho toolkitu, tak tam sa da pisat v
JavaScripte.

Ale asi je pravdou, ze s tym QSA to pre QT aplikacie bude pohldonejsie.
--
Matej Pivoluska (mP)

Charles University in Prague
Faculty of Mathematics and Physics