[sklug] chyba v nazve SkLUGu na rozhodni.sk

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Pátek Leden 31 08:37:10 CET 2003

Zdravim,

On Fri, 31 Jan 2003, Stanislav Mikulas wrote:

> nieviem ci ste si vsimli, ale v databaze organizacii uchadzajucich sa o
> 1% DzPFO je chybny nazov zdruzenia - je tam "Slovenske zdruzenie
> pouzivateov operacneho systemu Limex"  - predpokladam ze to ma byt SKLUG,
> ked sidlo ma na Radlinskeho 9 a OS Limex mi nejag nic nehovori. Je to
> chyba len rozhodni.sk alebo bol SKLUG chybne zaregistrovany ?

Vsimnut sme si to uz vsimli, bol im posledny aj mail aby to opravili
(niekedy minuly tyzden). V tomto smere zatial nic. Co sa tyka moznosti, ze
sme boli nespravne zaregistrovany, tak ta je minimalna. Pretoze vsetky tie
potrebne dokumenty overoval notar.

m,
--
[ marek 'marx' grac / gerard ][  V niektore veci musi clovek verit  ]