[sklug] ANNOUNCE: linuxbierwanderung ubytovanie

Juraj FERIANC Juraj.FERIANC na frequentis.com
Pondělí Květen 19 13:21:40 CEST 2003

Dobry den,
mal by som zaujem o LBW. Ale zaujimal by ma aj program.
Kde by som nasiel viac podrobnosti o celej akcii?

s pozdravom

Juraj Ferianc
Frequentis
Drobneho 27
84101 Bratislava
tel: +421 2 69202141
fax: +421 2  64287203
mobil: +421 905 253067
email: Juraj.Ferianc na frequentis.com

Ahojte,

      ako ste sa uz iste docitali, v auguste sa kona v Tajove pri
      Banskej Bystrici medzinarodna akcia LinuxBierWanderung, kde si
      mozete uzit mnozstvo linuxovej aj nelinuxovej zabavy. Chysta sa
      hala s pripojenim na net, turistika, .... a hlavne moznost
      stretnut zopar mudrych ludi.

      Tento mail pisem preto, ze je nutne si zarezervovat ubytovanie,
      kedze ubytovacie kapacity su obmedzene a treba ich zarezervovat
      dopredu (kedze akcia je pocas letnej turistickej sezony). V pripade,
      ze sa chystate na LBW, poinformujte sa o ubytovani na adrese
      jasan na gjgt.sk.

          Pekny den,

	        Juraj.

--