[sklug] Organizacia Linux vikendu: Pocitac na streaming/zaznam videa.

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Listopad 3 15:12:07 CET 2003

Ahojte.

  Viete mi niekto pocas Linux vikendu poskytnut pocitac na streaming/zaznam
prednasok? Chcel by som robit aspon zaznam prednasok, ale nemam moznost
preniest svoj pocitac z Kosic do Bratislavy.

  Poziadavky:
    Procesor okolo 2 GHz (ak ma menej, mozem znizit kvalitu)
    Pamat okolo 128 MB
    Graficka karta s 2D podporou pod Linux
    Monitor (staci aj rozlisenie 800x600)
    Zvukova karta s podporou pod Linux
    Mys, klavesnica, ...
    Moznost rozobrat ho a vlozit nasledujuce komponenty:
      - PCI kartu na zaznam videa (resp. ak ju ma priamo, tak mozem pouzit)
      - HDD na zaznam (IDE ATA 66, 13 GB)

Ak mi niekto viete pomoct, tak sa mi prosim ozvite (sukromnym mailom).

Dalej ak mate niekto moznost priniest stativ, resp. videokameru pripojitelnu
cez compositne video alebo S-video, aby som to nemusel vlacit.

Ak sa najde niekto, kto chce pomoct, tak vopred dakujem.

		Caute.
				SAL