[sklug] Lugcon 9

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Říjen 2 14:52:38 CEST 2003

Ahoj,

>     Ale chcel by som velmi, aby sa standardizoval format
> prednasok. Prosim. Idealne keby sa na toto rozputala
> diskusia a dohodol format, velmi by to prospelo a ludia
> by sa nemuseli uz hanbit posielat svoje prednasky

Pre dalsi Lugcon ano. Pre tento je to uz neskoro
a budeme radi ak sa zvladne zbornik. Mimochodom,
prednasatelov je uz dost, ale este sa tu skoro
nikto na temu zbornika nevyjadril.

Ale do diskusie sa pridam. Standardizacia formatu pre
zbornik je velmi potrebna a tu to vidim tiez bud na TeX,
alebo na ten docbook (za predpokladu, ze je pouzitelny,
co snad niekto vyzisti).

Co sa tyka folii, tak viem urcite, ze ja ich v TeX-e
robit nebudem. Nech si mysli kto chce co chce, powerpoint
je dobra vec, produktivita s nim je na slusnej urovni
a obcas sa aj ta animacia alebo ina featurka hodi.
Tu by som to nechal na volnosti prednasajucich a jedine,
co by som zadefinoval, je povinnost dodat prezentaciu
ako html stranku prezeratelnu aktualnou mozillou.
To zvladne kazdy.

>     (1) Vlastny velmi jednoduchy XML format a napiseme
> si pre jednoduche skripty na prevod do TeXu.

Prosim, nevymyslajme uz vymyslene.

>     (2) TeX. Bud vlastny format alebo vyuzit uz nejaky
> exisstujuci. Mozno by to stalo za vyskum co existuje.

Suhlas - existuje zopar formatov pre odborne casopisy,
treba sa poobzerat.