[sklug] Lugcon 9

Misu misu na misu.sk
Čtvrtek Říjen 2 15:12:59 CEST 2003

On Thu, 2 Oct 2003, Peter Kruty wrote:

>     Zaujimavy je LyX, mozno by nebol zly.
>
>     Ale chcel by som velmi, aby sa standardizoval format prednasok. Prosim.
> Idealne keby sa na toto rozputala diskusia a dohodol format, velmi by to
> prospelo a ludia by sa nemuseli uz hanbit posielat svoje prednasky alebo
> cakat na to kym ich daj do poriadku, co bola IMO hl. pricina preco ich vela
> ludi neododvzdalo a preto neexistuje ziadny archiv. To je velka skoda.

Omyl :) Archiv existuje :)

http://www.sklug.sk/lugconX - kde X je treba nahradit cislom lugconu.

Este to nie je celkom kopletne, niektore lugcony niesu vobec, ale pracuje
sa na tom... A az sa na tom dopracuje snad to vide aj v CD podobe.

Inak pre zaujimavost z minuleho lugconu je uz aj video zaznam, tak isto
najditelny na tychto strankach.

Misu