[sklug] Lugcon 9

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Říjen 3 13:45:20 CEST 2003

Ahoj,

> LyX je celkom sympaticky nastroj a myslim,
> ze by mohol byt skutocne dobrou volbou.

Nech je to kompletne, LyX ma aj par nevyhod:

- nie je uplne trivialny na instalaciu - chvilu
  treba hladat, ktora verzia je vlastne vhodna

- TeX, LaTeX a spol. su dost velke kravy - zaflakat
  si 50-100 MB len aby clovek mohol napisat
  prispevok do zbornika nebude vyhovovat kazdemu

- kto nie je na TeX zvyknuty, vytrha si vlasy
  nad ulohami typu "ale ja chcem toto tu dorazit
  na pravu stranu" :-)

> Je mozne z neho generovat docbook a ine formaty.
> Robime v nom sadzbu casopisov.

Tu treba mysliet na priemerneho prednasajuceho.
Ak bude vstupna bariera privelka, namiesto
kvalitnych materialov budeme mat materialov malo...

Zdravi
--
                               Stano