[sklug] Lugcon 9

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 6 22:13:56 CEST 2003

Radamsava,

On Fri, 3 Oct 2003, Stanislav Meduna wrote:

> Tu treba mysliet na priemerneho prednasajuceho.
> Ak bude vstupna bariera privelka, namiesto
> kvalitnych materialov budeme mat materialov malo...

Ak sa autori dohodnu na nejakom rozumnom formate(rozumej cisty text; html;
xml; tex; 602 a podobne), tak som ochotni to prehadzat vsetko do jedneho
formatu -- TeX so stylom podla vydavatelstva Springer. Cas, ktory by som
na to potreboval cca tyzden [uz som to robil, takze ten tyzden je rozumne
minimum].

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][    Sikhav gadžeske, hoj sal manuš,  ]