[sklug] Lugcon 9

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Úterý Říjen 7 07:46:46 CEST 2003

On Sat, Oct 04, 2003 at 07:00:32PM +0200, georgik na host.sk wrote:

> Najlepsie posledna verzia ;-) Je pravda, ze medzi verziami sa mierne
> odlisuje format, takze nie je mozne celkom dobre prenasat spatne
> niektore dokumenty.

Nuz, po mojich skusenostiach so starsimy LyXami s tym akosi nechcem
mat vela spolocneho. Ono to chvilku islo, potom som pridal nejaku tabulku
a potom neskor to zblblo. Mal som to uz ulozene a nedalo sa tam nieco
upravit, pretoze to stale padlo. Takze som musel cely dokument
prepisovat, pretoze nic ine nepomahalo. ... Presne si to uz nepamatam,
takze nechcem vyvolavat flame, ale LyX fakt doporucujem len ludom,
ktori vedia LaTeX a ktori sa s tym chcu pohrat.

> Nie. TeX nie je treba. Staci ked sa nainstaluje LyX a dokument sa v nom
> napise. Nie je nutne generovat z neho PS. Stacilo by zaslat len LyX
> subor.

Heh, a co s tym akoze potom budu robit? To myslis, ze napisu prispevok
len kvoli tomu, aby to poslali Tebe? Vacsina ludi to v buducnosti
chce pouzit v niecom ako diplomovka/dizertacka, popripade nejakych
pracovnych dokumentoch/dokumentaciach.

> Hmm, to mas ciastocne pravdu. Ale ked sa cloveku vysvetli, ze tam buchne
> len text, zvoli prislusny styl a ze sa uz nema starat o formatovanie,
> tak sme za vodou. Naviac daju sa nadefinovat LyX styly, ktore robia
> tieto "odrazy" namiesto pouzivatela.
>
> Preto by bolo asi vhodne, keby sme v takomto pripade sa jeden styl
> nadefinoval :)

Heh, ked si na to trufas, aby si mal styl, ktory bude kazdemu vyhovovat.

> :-) Myslim, ze by nebolo dobre nutit niekoho pouzivat LyX. Len ho
> odporucit a ti co nemaju cas, nech proste dodaju napr. HTML.

Nuz, HTML je standard, ktory mozeme jednoducho distribuovat,
modifikovat a je jednoducho vystavitelny na web.
Myslim, ze budes mat minimum prace, ak dostanes dokument v HTML
a budes si ho chciet hodit do toho LyXu a potom vytlacit.

		SAL