[sklug] Lugcon 9

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Říjen 7 07:51:47 CEST 2003

On Mon, Oct 06, 2003 at 09:24:20AM +0200, Radovan Semancik wrote:

> [...]
> co to budem bojkotovat (v LyXe som robil diplomovku, nikdy viac ho uz
> nechcem vidiet).
>
> Spravna cesta je urcite jednotny (a portabilny) format a nie nastroj.
>
> Co sa tyka prispevkov do zbornika, idealne by bolo, aby ten format bol
> DocBook, ale to myslim este stale nie je mozne. 90% ludi nevie, co to
> vlastne je a velmi vela oblubenych nastrojov DocBook negeneruje ... a ak
> aj generuje, tak by som velmi neveril, ze by to bolo priamo pouzitelne.
> Skusal uz niekto generovat DocBook z nejakeho OpenOffice dokumentu? Ide

Nuz, vie niekto spravit prednasku o pisani dokumentov v DocBook,
resp. o moznostiach exportu do tohoto formatu?
Keby si to ludia pozreli, mozno by sa im to zapacilo a mozno
by v tom zacali pracovat (osobne mi DocBook takmer nic nehovori). :-)

> Co sa tyka slajdov, tu asi nic univerzalne neexistuje, snad len PDF.

A co tak HTML? Pokial viem, tak kazdy program, ktory robi slajdy vie
aj HTML. Take, co PDF nevedia poznam viac. :)
Aj ked z HTML mozem cez Mozillu naganerovat PDF. :-))

> Takze, to co vymyslime teraz, treba aplikovat _hned_ po tomto lugcone,
> aby sa to stihlo do toho buduceho.
> A nevymyslajte vymyslene a nevnucujte ludom to co nechcu.
>
> A hlavne, cele to musi byt jednoduche, inak skoncime s celkovo tromi
> prednaskami na celom lugcone.

Nuz, si optimista. Podla mna bude len jedna. :-)) Ak teda aspon ta bude. :)
Ak nespecifikujeme format, tak mozno budu 3. :-)

		SAL