[sklug] Lugcon 9

Pete bubak na frdb1.fri.utc.sk
Úterý Říjen 7 14:27:39 CEST 2003

No ja neviem, listujem si zbornik z posledneho OpenWeekendu, format sa mi zda postacujuci. Kolko tam je stylov? 4? Ja osobne si myslim, ze ked si priravim prednasku v hoccom, tak to do LyXackeho dokumentu s tymi 4mi stylmi, zarovnavanim tabuliek a obrazkov na stred a podobne, nahadzem za ani nie hodinu. A nemusim vediet o com je TeX a ani ci to je simulator autodrahy alebo archivovacia utilitka.

Pekny den
Leguan