[sklug] Lugcon 9

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Říjen 7 18:52:44 CEST 2003

On Tue, 7 Oct 2003, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Nuz, vie niekto spravit prednasku o pisani dokumentov v DocBook, resp.
> o moznostiach exportu do tohoto formatu?  Keby si to ludia pozreli,
> mozno by sa im to zapacilo a mozno by v tom zacali pracovat (osobne mi
> DocBook takmer nic nehovori). :-)

Precital som si celu diskusiu. Moj nazor:

1. Je uz pomerne neskoro na definovanie pravidiel pre zbornik.
2. Do buducna je to ale zaiste dobra myslienka.
3. Pre ten zamer mi pripada ako najvhodnejsi DocBook (viac ako
   TeX/LaTeX, ktory mimochodom pouzivam a budem v nom pisat diplomovku)

Co sa tyka pouzivania dokumentacnych systemov globalne, moze pomoct
toto:

http://platon.sk/projects/doc.php/soft-doc-sys/html/en/index.html (EN/HTML)
http://platon.sk/projects/doc.php/soft-doc-sys/pdf/en/            (EN/PDF)
http://platon.sk/projects/doc.php/soft-doc-sys/html/sk/index.html (SK/HTML)
http://platon.sk/projects/doc.php/soft-doc-sys/pdf/sk/            (SK/PDF)

Mozno by sa z toho dala spravit aj mala prednaska, tazko povedat.

Kazdopadne na DocBook je na Slovensku niekolko "guruov" (Judas? ;-)

Majte sa,

        =Nepto=
--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE