[sklug] Lugcon 9

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Říjen 7 21:01:49 CEST 2003

On Tue, Oct 07, 2003 at 07:51:47AM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Nuz, vie niekto spravit prednasku o pisani dokumentov v DocBook,
> resp. o moznostiach exportu do tohoto formatu?
> Keby si to ludia pozreli, mozno by sa im to zapacilo a mozno
> by v tom zacali pracovat (osobne mi DocBook takmer nic nehovori). :-)

Vie, ale asi neurobi, lebo mu na pripravu neostane cas. Ale na druhej strane,
ak by ste chceli len ukazku (bez velkej pripravy) + odpovedanie na otazky
z publika, dalo by sa nad tym uvazovat, zeby som pripadnym zaujemcom mohol
nacrtnut, o com DocBook vlastne je, na co je a na co nie je vhodny, pripadne
nejake konverzne finty...

mP