AW: [sklug] Lugcon 9

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Říjen 8 09:56:17 CEST 2003

On Tue, 2003-10-07 at 11:04, Stanislav Meduna wrote:
> Ahoj,

> Bud robime akciu so zbornikom alebo bez neho. Zbornik
> obsahujuci vsetky ine prednasky len nie z tej akcie
> je mierne povedane nezvykly (ked uz nechcem byt sprosty)...

Ale pozor, toto vobec nie je taky zly napad!

Zabudnime na zbornik pre tento jeden konkretny lugcon a podme radsej
spravit nieco ako "Ludova mudrost SkLUGu" ... kde by sa napisali
prispevky z najuspesnejsich prezentacii. .. a kludne aj "post mortem",
cize aj prispevky z prezentacii z pred roka.

Bude pisat len ten kto ma chut a cas .... a mozno o to budu kvalitnejsie
prispevky. A nebude to taky ten zbornik, co mi ich kopa lezi v polici a
co su len popisane papriere z ktorych je tak max 5% uzitocnych ....

On Tue, 2003-10-07 at 07:51, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> A co tak HTML? Pokial viem, tak kazdy program, ktory robi slajdy vie
> aj HTML. Take, co PDF nevedia poznam viac. :)
> Aj ked z HTML mozem cez Mozillu naganerovat PDF. :-))

HTML prezentacia je len hrca JPG obrazkov zlepena nejakou otrasnou html
strankou. To uz rovno mozeme prehlasit za univerzalny format JPG :-)

--
                                    Radovan Semancik
                            http://www.bgs.sk/people/semancik