[sklug] Lugcon 9

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Říjen 8 11:58:29 CEST 2003

Ahoj,

> Zabudnime na zbornik pre tento jeden konkretny lugcon a podme radsej
> spravit nieco ako "Ludova mudrost SkLUGu" ... kde by sa napisali
> prispevky z najuspesnejsich prezentacii. .. a kludne aj "post mortem",
> cize aj prispevky z prezentacii z pred roka.

Ano, toto je aj podla mna dobry napad. Za blbost som
povazoval iba nazvat zbornikom z lugconu nieco,
co neobsahuje prednasky z toho lugconu.

Obavam sa ale, ze ak ludi nedonutis nieco napisat tym
ze to bude povinnost, tak to nikto pisat nebude, natolko
uz myslim vacsinu prednasajucich poznam (a svoju
lenivost ostatne tiez) ...

Urcite by sme ale mohli zvazit na kazdom lugcone vydat
CD s foliami a eventualnymi ostatnymi materialmi,
a to tak z aktualneho lugconu, ako aj zo vsetkych
predchadzajucich. Ak su k dispozicii videa (z Kosic
tusim su), tak vratane nich.

Muselo by to byt tvrdo na zaklade zavaznej registracie
(inak nie je sanca odhadnut mnozstvo a na postu nikto
cas nema), za nejaku rozumnu cenu pokryvajucu aspon media
a cas zucastnenych a so sucasnym vystavenim ISO na webe,
aby si to ludia podla moznosti stiahli a vypalili sami
a CD chcel iba kto tu moznost rozumne nema (cisti dialupisti).

> A nebude to taky ten zbornik, co mi ich kopa lezi v polici a
> co su len popisane papriere z ktorych je tak max 5% uzitocnych ....

Heh, viem o com hovoris :-)

> HTML prezentacia je len hrca JPG obrazkov zlepena nejakou
> otrasnou html strankou. To uz rovno mozeme prehlasit
> za univerzalny format JPG :-)

JPG pre folie? - ale no... Ked, tak PNG :-)))