[sklug] Lugcon 9

Peter Kruty xkruty na informatics.muni.cz
Středa Říjen 8 12:16:05 CEST 2003

On Tue, Oct 07, 2003 at 07:46:46AM +0200, Jan ONDREJ (SAL) wrote:
> Nuz, po mojich skusenostiach so starsimy LyXami s tym akosi nechcem
> mat vela spolocneho. Ono to chvilku islo, potom som pridal nejaku tabulku
> a potom neskor to zblblo. Mal som to uz ulozene a nedalo sa tam nieco
> upravit, pretoze to stale padlo. Takze som musel cely dokument
> prepisovat, pretoze nic ine nepomahalo. ... Presne si to uz nepamatam,
> takze nechcem vyvolavat flame, ale LyX fakt doporucujem len ludom,
> ktori vedia LaTeX a ktori sa s tym chcu pohrat.

    S tymto musim bohuzial suhlasit. Do bodky.

> Nuz, HTML je standard, ktory mozeme jednoducho distribuovat,
> modifikovat a je jednoducho vystavitelny na web.
> Myslim, ze budes mat minimum prace, ak dostanes dokument v HTML
> a budes si ho chciet hodit do toho LyXu a potom vytlacit.

    Takze zatial to vyzera najviac na HTML? Mylim, ze HTML nie je az taky
problem ako naznacoval fantomas. Mohli by sme sa dohodnut na nejakej
sablone, povolit minimum nutnych prvkov jazyka, aby to nebolo zbytocne
prekomplikovne a napr. zvolit iba XHTML 1.0 slo by to aj relativne
nenarocne konvertovat, resp. pracovat s tym. A kto chce automatiku mohol by
pozuit aj XSLT (aj ked to nie je podla mojich skusenosti ziadny med).

    Ak by nie HTML, je nejaka ina varianta? Napr. DocBook?

regards,

-- Peter Kruty, oozy
--
Fingerprint = E893 658B 141D 0998 4976  EF14 905C 90D4 7B22 F749
#!/bin/bash -- require: bash gcc perl guile