[sklug] Lugcon 9

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Říjen 8 12:34:44 CEST 2003

On Wed, Oct 08, 2003 at 11:58:29AM +0200, Stanislav Meduna wrote:
> Ahoj,

> Ano, toto je aj podla mna dobry napad. Za blbost som
> povazoval iba nazvat zbornikom z lugconu nieco,
> co neobsahuje prednasky z toho lugconu.

Hmm, tusim sa bavilo o "Zborniku prenasok Linux vikendu"
a nie o "Zborniku prednasok 9. Linux vikendu".
Pocital som s tym, ze zbornik bude cislovany od cisla 1
a nebude pevne zviazany s lugconom (len proste co bude v zborniku,
to muselo byt odprezentovane na niektorom lugcone).

> Urcite by sme ale mohli zvazit na kazdom lugcone vydat
> CD s foliami a eventualnymi ostatnymi materialmi,
> a to tak z aktualneho lugconu, ako aj zo vsetkych
> predchadzajucich. Ak su k dispozicii videa (z Kosic
> tusim su), tak vratane nich.

Ma niekto zaujem napalit CDcka s videami z Kosic a ich predaj na Lugcone9?
AVI subory su v nizsej kvalite urcene na napalenie na CD.
Vo vyssej zaberu viac ako 2 CD.

			SAL