[sklug] Lugcon 9

Misu misu na misu.sk
Středa Říjen 8 14:40:47 CEST 2003

On Wed, 8 Oct 2003, Stanislav Meduna wrote:

> [...]
>
> Urcite by sme ale mohli zvazit na kazdom lugcone vydat
> CD s foliami a eventualnymi ostatnymi materialmi,
> a to tak z aktualneho lugconu, ako aj zo vsetkych
> predchadzajucich. Ak su k dispozicii videa (z Kosic
> tusim su), tak vratane nich.
>
> Muselo by to byt tvrdo na zaklade zavaznej registracie
> (inak nie je sanca odhadnut mnozstvo a na postu nikto
> cas nema), za nejaku rozumnu cenu pokryvajucu aspon media
> a cas zucastnenych a so sucasnym vystavenim ISO na webe,
> aby si to ludia podla moznosti stiahli a vypalili sami
> a CD chcel iba kto tu moznost rozumne nema (cisti dialupisti).

O tomto sa uz uvazovalo, vsetko co som daval do hromady na webe sme chceli
dat na CD prihodit k tomu trosku nejakeho bordelu a dat to k dispozicii.

Ma to vsak jednu chybicku, bud by to muselo byt uplne zadarmo, co by
nepokrylo ani vyrobne naklady :))) Alebo by sa mohol zacat niekto
stazovat, preco niekto iny predava jeho prednasky bez jeho suhlasu.

No a obiehat vsetkych prednasajucich s prosikom a papierom a perom sa mi
nechcelo. Tak som to vzdal. :)

TXT !!!!

Misu :)