[sklug] Lugcon 9

Misu misu na misu.sk
Čtvrtek Říjen 9 12:56:04 CEST 2003

Oki uvadzam to na pravu mieru :)

Uz ma trosku stvalo, ako sa tu natahujete ako male deti, tak som to
napisal zo srandy. Necakal som ze sa zacnete natahovat este aj nad tym...

Pre mna najlepsi format na uverejnenie je nieco co je kombinovane text +
obrazky, a co ma konvertor do niecoho z coho ide generovat postscript...

Ked sa tie postscripty daju imho dohormady ide z toho spravit aj pdf...

Zaroven by to malo byt schopne exportit do html... Aby sa to dalo dat na
stranku...

A viac netreba... Akurat to nebude mat jednotny design...

Ak to ma mat jednotny design, tak sa musi ujednotit nastroj na tvorbu...

Alebo robit jednak folie a jedna pisat zbornik ako taky...

Imho sucastny najlepsi zbornik daneho lugconu je
wget -r -l0 http://www.sklug.sk/lugconX

X si nahradte cislom....

Misu

PS: Neprihrievam len svoju polievku, niektore som ja nerobil...