[sklug] Free/Libre/Open Source Software references in Europe

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Sobota Říjen 18 21:28:16 CEST 2003

Ahojte,

> The website we are creating will serve as a reference and knowledge
> management site on FLOSS activities in Europe. It is planned to
> be unveiled during the eGovOS 3 conference in Paris at the end of
> November. See http://www.egovos.org/nov-2003.

toto vyzera na rozumnu iniciativu, na EU byrokraciu
az nezvycajne rozumnu :-) Mate niekto priklady
nasadenia free software v statnom a verejnom sektore,
co ako male?

Napada ma napr. Infovek - linuxove skolenia boli, aj sa linux
pouziva? Atd. atd., kto nieco viete, dajte mu pointre.
Ak je problem s jazykom, poslite to hoci sem, niekto
to uz prelozi a ucese...