[sklug] LugCon oznam?

Juraj Michalek georgik na host.sk
Středa Září 17 11:35:53 CEST 2003

On Mon, Sep 15, 2003 at 09:44:18PM +0200, Stanislav Meduna wrote:
> Ahojte,

Ahoj :)

> na linux.sk sa objavil oznam o Vikende s Linuxom. Nie je
> mi jasne preco sa neobjavil aj na SkLUG liste (znovu
> moderatorsky problem? alebo si georgik robi vlastny
> guerilla LugCon? :-)), tak by som to tu rad trochu
> rozprudil.

Nie nerobim vlastny. Momentalne sme dohodovali termin a tak nie vsetko
bolo hned jasne. Trosku zmatku vzniklo z toho ze som nevedel presny
termin a tak som nechcel posielat konkretny oznam.

> - Ako fixny je ten termin 8. - 9. 11.? Raz uz tu problem
>   so "vsetkymi svatymi" bol a bol by som nerad, keby
>   niekoho neskor napadlo presunut ho o tyzden skor,
>   ked spusta ludi cestuje.

Tento datum vznikol ako navrh vzhladom na to, ze sme namali ziadny
pevny. Momentalne to vyzera na datum 14.11 (co je o tyzden neskor)

> - Maju sa prednasky prihlasovat na www.sklug.sk/lugcon,
>   alebo vyhradne cez prihlasky na sklug.sk, alebo najprv
>   prediskutovat tu a potom poslat na prihlasky na ...?

Prihlasovat sa mozu normalne na web ako doteraz. Povodne som myslel, ze
by priamo posielali data a prihlasky mne, ale ukazuje sa to ako
neprinosne. Staci sa zaregistrovat na web a kazdeho prednasajuceho budem
kontaktovat.

> - Naozaj je uz s prihlaskou prednasky treba poslat folie
>   aj text do zbornika? Este predtym, ako sa clovek dozvie,
>   ci bude prednaska prijata, mi to pripada ako dost vela
>   roboty s neistym vysledkom.

:-) Myslim, ze sa netreba obavat, ze by sme prednasku zamietli :) Ide o
to, aby sme sa vyhli situacii, kedy si niektori prednasajuci robili
slidy priamo na prednaske :)

> - Kto je programova komisia? Pokial este nie je znama,
>   rad sa zucastnim.

:-) Ak s tebou mozem pocitat budem rad

> - Medzi par ludmi padol navrh tematicky zamerat jeden track.
>   Bude to tak? Kedy bude znama tema?

Presne tak s tym suhlasim. Nemam premyslene, ktora tema by to mala byt.
Uvitam navrhy

> To by bolo zatial tak vsetko :-)

Dakujem za reakciu. Musim sa ospravedlnit, ze som uvod takto povrtal :)

Georgik

--
     Bc. Juraj Michalek