[sklug] LugCon oznam?

Středa Září 17 15:09:45 CEST 2003

15. septembera 2003 o 21:44, Stanislav Meduna píše:

> na linux.sk sa objavil oznam o Vikende s Linuxom. Nie je
> mi jasne preco sa neobjavil aj na SkLUG liste (znovu
> moderatorsky problem? alebo si georgik robi vlastny
> guerilla LugCon? :-)), tak by som to tu rad trochu
> rozprudil.

to by sa trebalo opytat toho, kto operoval v case pisania oznamu na
linux.sk s dakym konkretnym terminom, ked v tom case bol termin iba
priblizny a vobec nie oficialny..

> - Ako fixny je ten termin 8. - 9. 11.? Raz uz tu problem
>   so "vsetkymi svatymi" bol a bol by som nerad, keby
>   niekoho neskor napadlo presunut ho o tyzden skor,
>   ked spusta ludi cestuje.

pre tento lugcon zatial nebol a nie je ziaden fixny termin. je velmi
pravdepodobne ze tento tyzden bude uplne fixny.

> - Maju sa prednasky prihlasovat na www.sklug.sk/lugcon,
>   alebo vyhradne cez prihlasky na sklug.sk, alebo najprv
>   prediskutovat tu a potom poslat na prihlasky na ...?
>
> - Naozaj je uz s prihlaskou prednasky treba poslat folie
>   aj text do zbornika? Este predtym, ako sa clovek dozvie,
>   ci bude prednaska prijata, mi to pripada ako dost vela
>   roboty s neistym vysledkom.

toto je nova feature, takze samozrejme ju treba zoptimalizovat. ciel je
ten, aby sa uz urcite nestalo, ze ani usporiadatelia nebudu mat ani len
priblizne tusenie o com a ako bude prednaska vyzerat a co je najhorsie
vo vacsine pripadov to nemal jasno ani samotny prednasatel den pred
prednaskou. tymto krokom sa chceme vyhnut tomu, aby sa nestalo ze
v nemom uzase sa budeme pozerat pol prednasky na obrazky roznych s linuxom
"velmi suvisiacich" veci a podobne.
zaroven to je pre prednasatela zavazok, ze sa na to pripravi skor, ako
v den ked ma prednasku predniest.

zbornik je optional, je dobrym zvykom na podobnych akciach mat moznost
ziskat vopred podklady k prednaskam, resp. temam ktore maju obsiahnut.
k tomu je z pochopitelnych dovodov nevyhnutne mat taketo podklady
vopred..

> - Kto je programova komisia? Pokial este nie je znama,
>   rad sa zucastnim.

nie je nikto urceny explicitne, ale georgik si zobral na starost tuto
oblast vratane prihlasovania prednasok, takze zrejme okolo neho sa
vytvori takyto tim (ak ho bude z coho vytvarat..)

> - Medzi par ludmi padol navrh tematicky zamerat jeden track.
>   Bude to tak? Kedy bude znama tema?

zalezi od miestnosti, od kapacity, od moznosti.. toto nie je jasne,
takze nie je mozne odpovedat na tuto otazku. ako som bol povedal, tento
tyzden bude ovela jasnejsie s akym priestorom budeme operovat a ci vobec
tie zamysly ktore su budu zrealizovatelne..

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk