[sklug] LugCon oznam?

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pátek Září 19 12:10:00 CEST 2003

On Mon, 2003-09-15 at 21:44, Stanislav Meduna wrote:
> - Medzi par ludmi padol navrh tematicky zamerat jeden track.
>   Bude to tak? Kedy bude znama tema?

Medzi nami ludmi (ja a moje velicenstvo) ten navrh urcite padol a kedze
mi ho nikto (zatial) nezamietol, tak sa snazim oslovit "zname tvare" v
oblasti bezpecnosti a skusim zorganizovat jeden uceleny "security
track". Malo by to byt pasmo prednasok na rozne temy z bezpecnosti, od
zakladnych principov cez sietovu az po aplikacnu bezpecnost. Uvidime ako
sa mi podari zohnat prednasajucich. Zatial oslovujem len stare osvedcene
kadre v tejto oblasti, ale ktokolvek si myslite, ze mozete prispiet
ozvite sa mi priamo.

Ako povedal Tibor, stale sa moze stat ze ten "security track" nevypali
uplne ako chcem (a mozno nebude vobec), ale aj tak sa nevzdam. Lepsie
nieco skusit (aj ked to bude nanic) ako nerobit vobec nic. Cas do
lugconu sa krati, aj ked sa to mozno nezda.

On Wed, 2003-09-17 at 15:40, Stanislav Meduna wrote:
> Len ten zbornik ma trochu zaskocil, pokial totiz
> nema byt zbornik == vyklopene folie, nanajvys este
> s chaotickymi poznamkami pre prednasajuceho, tak sa
> to u zamestnaneho cloveka za mesiac seriozne stihnut
> neda (na linux.sk bol ako termin prihlasok uvedeny
> 18.10.). Napisat "ucebnicovy" text vhodny do zbornika
> je podla mna minimalne tolko roboty, ako priprava
> prezentacie samotnej.

Prispevok zaberie viac casu ako prezentacia. Preto ked si pozries
zbornik z vacsiny komercnych konferencii, vsade su len hardcopy slajdov.
Nechcem sa nikoho dotknut, ale ono je skutocne najjednoduchsie zobrat
anglicku prezenatciu od dodavatela (alebo materskej firmy), prelozit ju
a odprezenatovat .... este ze toto na lugcone dufam nehrozi.

Kazdopadne iniciativu zbierat hotove prezentacie este pred luconom
podporujem vsetkymi 101 klavesami ...

--
                                    Radovan Semancik
                            http://www.bgs.sk/people/semancik