[sklug] stallman prednaska

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Duben 24 19:43:58 CEST 2004

Ahojte,

   ako je to s tou stallmanovou prednaskou? nikto sa nechyta? akoze
   mozno vas osobne ta prednaska nezaujima, ale ide hlavne o verejnu
   mienku. fakt sa toho nikto nechyti?

   dnes mi volal holger blassum z ffii, ze ako sme na tom, ze ostatne
   krajiny sa toho celkom chytili, len zo slovenska ziadna odpoved. zase
   sa na to vyserieme ako na tie patenty, ked nebol nikto schopny
   zmoderovat mail do mailing listu a ja som sa o tom dozvedel az cez
   cechov a nakoniec sme isli ja s tiborom do bruselu (a to ani nie sme
   clenovia sklugu, aj ked ja skor preto, ze mi zase nikto neposlal,
   kolko penazi kam mam poslat)?

   keby som bol v tom case na slovensku, tak by som s organizovanim
   kludne pomohol, ale nebudem. fakt je taky problem nakontaktovat sa,
   vybavit jednu salu, dve letenky a jeden hotel? na co su tie clenske
   prispevky sklugu, co sme tak dlho platili?

   prosim, ak sa niekto toho chce chytit, nemusi byt ziadna hlava
   sklugu, len ma proste trosku casu, napiste na holger na blasum.net. to
   je typek, ktory to organizuje za FFII.

   report z nasho tripu do bruselu kvoli softverovym patentom je na
   root.cz.

      Dakujem,

         Juraj.

--