[sklug] stallman prednaska

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Neděle Duben 25 17:12:20 CEST 2004

Radamsava,

On Sat, 24 Apr 2004, Juraj Bednar wrote:

>    ako je to s tou stallmanovou prednaskou? nikto sa nechyta? akoze
>    mozno vas osobne ta prednaska nezaujima, ale ide hlavne o verejnu
>    mienku. fakt sa toho nikto nechyti?

IMHO verejna mienka na slovensku ma momentalne taketo veci brutalne na
haku a myslim si, ze na prednasku by prislo sice viac ludi nez na
demonstraciu proti genetickym potravinam, ale to je aspon nieco coho sa
ludia boja (je uplne jedno, ci opravnenen alebo nie)

>    keby som bol v tom case na slovensku, tak by som s organizovanim
>    kludne pomohol, ale nebudem. fakt je taky problem nakontaktovat sa,
>    vybavit jednu salu, dve letenky a jeden hotel? na co su tie clenske
>    prispevky sklugu, co sme tak dlho platili?

pravdepodobne by sa nejake peniaze nasli [ak som to spravne pochopil, tak
cestu si zaplati ffii], ale bolo by treba niekoho kto by to obehal. podla
mna to zmysel nema, pretoze sa o tom dozvie tak 5 a pol cloveka [ktori
tomu sice rozumiet budu, ale bez priameho vplyvu na niekoho kto ma vplyv
a nerozumie tomu].

za oslovenie kandidatov do EP a podobnych ludi som. a pokial sa najde este
niekto som ochotny tomu venovat aj cas.

BTW: ked uz sa tak vsade hovori o vyvoji, tak vie niekto kolko je zhruba
firiem, ktore robia R&D vratane toho vyskumu? pripadne ktore open-source
projekty (okrem jadra) robia cosi podobne [ked nepocitame projekty s par
vyvojarmi z jednej-dvoch univerzit].

dalsie nazory vitane :)

m,