[sklug] stallman prednaska

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Duben 25 17:58:59 CEST 2004

Ahoj,

> IMHO verejna mienka na slovensku ma momentalne taketo veci brutalne na
> haku a myslim si, ze na prednasku by prislo sice viac ludi nez na
> demonstraciu proti genetickym potravinam, ale to je aspon nieco coho sa
> ludia boja (je uplne jedno, ci opravnenen alebo nie)

zakladat zmenu verejnej mienky na verejnej mienke je divne :))).

> pravdepodobne by sa nejake peniaze nasli [ak som to spravne pochopil, tak
> cestu si zaplati ffii], ale bolo by treba niekoho kto by to obehal. podla
> mna to zmysel nema, pretoze sa o tom dozvie tak 5 a pol cloveka [ktori
> tomu sice rozumiet budu, ale bez priameho vplyvu na niekoho kto ma vplyv
> a nerozumie tomu].

prave preto som apeloval na georgika, ktory sa toho chytil, aby viac ako
na organizaciu dbal na propagaciu a s tym pomozem aj ja.

ale spravne si poznamenal, ze clenovia sklugu uz tie nazory poznaju.
treba sa zamerat na sirsiu verejnost. mozno by sklug mohol konecne vydat
prvu tlacovu spravu. pred aj po.

 Juraj.