[sklug] Transparenty 3

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Únor 2 10:13:36 CET 2004

Dňa Pa, 2004-01-30 at 17:48, Vojtech Zachar napísal:
> Tiez ma trosku nahnevalo, ze vlada SR sa zaviazala ku kontraktu so
> sukromnou firmou (M$) bez toho, aby z toho mala nejaky zisk cela
> spolocnost (cenovu akciu na lacnesi SW nepokladam za zisk - to je ako
> akcia v Tesco).
>
> Aby sa to uz v buducnosti nestalo, napadlo mi, ze poslem strane,
> ktoru som vo volbach volil list, v ktorom by som zrozumitelne vysvetlil,
> preco open a nie proprietarne riesenia.

Pozor. Ja by som az tak tvrdo proti MS ako firme nebojoval. Ono je
nakoniec takmer jedno, ci software dodava MS alebo Sun alebo
MalaFirmaZHornejDolnej, s.r.o. ... kazdopadne dodavatelsku firmu bude
treba ci uz tam bude MS prostredie alebo Linux alebo cokolvek. A vyber
dodavatelskej firmy a vyber konkretnej technologie je cisto obchodny boj
a do toho nas ako sukromne ososby nic (ak sa deje podla pravidiel).

Skor by som tlacil na technologicky nezavisle formaty udajov a na to,
aby nas stat nenutil kupovat si domov drahy softver. Bez zmienky o
akejkolvek konkretnej technologii.

--
				Radovan Semancik
			http://www.bgs.sk/people/semancik