AW: [sklug] Transparenty 3

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Únor 4 09:25:02 CET 2004

> Prinajmensom ja som to tak myslel. Ako som uz davnejsie pisal, treba
> preferovat:
> - otvorene formaty
> - otvorene riesenia
> - otvoreny software

Suhlas

> Ak to mam povedat strucne (a tiez nebudem prvy kto to povedal),
> ide o to aby peniaze za software isli slovenskym programatorom
> (ktori budu riesenia prisposobovat a zdokonalovat priamo
> na miestach kde budu implementovane) miesto toho aby isli
> do zahranicia za vec, ktora je de facto hotova (kupit si podporu
> je ine ako kupit si licencie)

No... to je asi prilis zjednodusene. Pokial ide o sektor
plateny z nasich dani, tak ma zaujima pomer vykon/cena
celeho riesenia a suvisiacich sluzieb. Ak bude lepsi
u Janka z Hornej Dolnej, super, ak u Microsoftu, tak
unho. Odkial pochadza programator _nie_je_ kriterium.

> A pokial ide o boj proti M$, nejde o nic ine ako o boj proti niekomu
> kto presadzuje uzavrete formaty/riesenia/software v najvacsej miere.

Presne tak. Ja by som to ale nenazyval bojom proti M$,
ale bojom za otvorene...