[sklug] Transparenty 2 :-)

Juraj Michalek georgik na blucina.net
Pátek Leden 30 13:48:02 CET 2004

Zdravim

Tak, som si pozrel zaznam www.stv.sk/archiv.php 27.1. Ako chce Bill
Gates pomoct Slovensku. Politici sa vyjadrovali nadmieru nepresne, takze
bolo vidiet, ze o tom, o com hovoria nemaju ani paru. Suhlasim s
Gildirom, ze by sme mali oslovit IBM a dalsie firmy. Okrem toho mame
moznost spojit sa s dalsimi organizaciami, ci uz mimovladkami, alebo
kymkolvek z tretieho sektora.

Ocenil by som navrhy na konkretne kroky. Dovolil som si spravit jeden
krok:
http://www.linux.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=504&mode=&order=0&thold=0
Clanok vysiel taktiez na: www.edunix.cz, lsog.infovek.sk

Prosim kritiku (pokial mozno konstruktivnu).

Vie niekto, kde sa nachadza referendum podpisane vladou a M$?

Majte sa pekne

Georgik

--
 Bc. Juraj Michalek - http://georgik.blucina.net