[sklug] Clenske?

Středa Březen 17 12:06:43 CET 2004

On 17.03 07:59, Juraj Michalek wrote:
> Tento rok su uz 2%. Nestihli sme registraciu, takze bohuzial nic.

hej, vsimol som si. Navrhol by som aj aby sa to dalo venovat miesto
clenskeho (aby to bolo ekvivalentne clenskemu), len by to znamenalo zmenu
stanov a chcelo niekolko organizacych zalezitosti.

Ak vsak niekto navrhne este inu zmenu stanov (ako si spominam spred ~2
rokov, uz som cosi navrhoval), mozeme sklug trochu
preorganizovat/vylepsit)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.